آیا کسب و کار دیجیتال HVAC می تواند عادی شود؟
[ad_1]
مانند سایر بخشها، پیشرفتهای فناوری بر صنعت HVAC نیز تأثیر گذاشته است. ما این را به شکل ترموستات های داخلی می بینیم که به صاحب خانه ها کمک می کند تا دمای داخلی را به راحتی کنترل و تنظیم کنند. پنکه های سقفی، برخلاف همتایان قدیمی خود، که با تشخیص صدا و سایر گجت های مجهز به الکسا یا سیری روشن و خاموش می شوند نیز پیشرفت های قابل توجهی هستند. همچنین، عیبیابی و چارچوبها نیز در چند سال اخیر دستخوش پیشرفتهای دیجیتالی بزرگی شدهاند.
همه گیری ویروس کرونا باعث افزایش تقاضا برای تجهیزات HVAC، مشاغل و تکنسین های HVAC شده است. انتظار میرود در کنار فناوری، کسبوکارهای دیجیتال HVAC به یک امر عادی تبدیل شوند. در کتاب Could Digital HVAC Business Become New Normal، ما در مورد احتمالات بحث خواهیم کرد، عمدتاً در مورد آنچه در آینده برای HVAC دیجیتالی خواهد شد.
هیچ چیز نمی تواند جایگزین تکنسین ها شود – آنها غیر قابل تعویض هستند
همه گیری ویروس کرونا بیکاری و بدبختی زیادی را برای آمریکایی ها به همراه داشته است. سرمایهگذاران دیگر در مورد راههای سرمایهگذاری مطمئن نیستند، زیرا قفلها عملاً بازی را ناامن میکنند. مربیان مجبور شده اند اخلاق و اخلاق خود را زیر سوال ببرند و مشاغل مختلف مجبور شده اند تغییرات زیادی را در مدت زمان کمی تحمل کنند.
با این حال، بسیاری از کارشناسان تهویه مطبوع و تبرید مشغول به کار هستند، زیرا دولت مرکزی آنها را به عنوان کارگران اساسی گروه بندی کرده است. به همین دلیل است که تکنسین های تهویه مطبوع بدون توجه به اینکه صنعت تهویه مطبوع در آینده چقدر از نظر فناوری پیشرفت می کند، غیرقابل جایگزین هستند.
اینترنت اشیا و تشخیص از راه دور
اینترنت اشیا (IoT) شامل میلیاردها ابزار فیزیکی است که در سراسر جهان به طور گسترده به اینترنت متصل هستند. تعداد قابل توجهی از این ابزارها را می توان در خانه های هوشمند یافت که ممکن است برای چارچوب های HVAC/R ضروری باشند. تهویه مطبوع در اینجا از نظر ترموستات های داخلی هوشمند دیجیتالی می شود که بالا و پایین کردن فن های سقفی را همانطور که قبلا ذکر شد بسیار آسان می کند. در مورد آن فکر کنید، اگر بیشتر تجهیزات HVAC کنترل از راه دور شوند، راحتی زیادی برای صاحبان خانه ایجاد می کند. و مسکونی فقط یک بخش است – امکانات تجاری این مفهوم بی پایان است.
استفاده از ارتباطات دیجیتال
استفاده از ایمیل و اس ام اس می تواند به تکنسین های HVAC کمک کند تا موارد زیادی را محدود کنند، مانند علل خرابی، و راه حل های ممکن هنگام صحبت با مشتریان خود. شما نیازی به تماس با تکنسین خود برای چیزی ندارید که نباید با آنها تماس بگیرید – فقط از آنها بپرسید تا زمانی که تعمیرات واقعی را خودتان انجام دهید، بدون هزینه چه کاری انجام دهید. بسیاری از کارفرمایان برای تبلیغات شفاهی بهتر و مشتریان تازهتر، این مفهوم از متن را برای تکنسین شما اتخاذ کردهاند.
واقعا راحت است، اینطور نیست؟ داشتن یک تکنسین برای پاسخ به سؤال از طریق پیامک. باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.
استفاده از واقعیت افزوده
افراد مسن، مانند هشت سالگی، در معرض خطر بسیار بیشتری برای ابتلا و ابتلا به بیماری کرونا هستند. اما دامپزشکان تهویه مطبوع ما می توانند اینجا را نیز نجات دهند. هنوز کمی جدید است، اما استفاده از واقعیت افزوده می تواند به تکنسین های HVAC کمک کند تا به افراد مسن کمک کنند تا خودشان تعمیرات کوچک را انجام دهند. آنها می توانند با خیال راحت این کار را انجام دهند تا از ویروس پرکار در امان باشند. استفاده از واقعیت افزوده در دنیای پسا کووید نیز تمرکز بیشتری به دست خواهد آورد.
اقدامات ایمنی
برای پایان دادن به گمانه زنی های خود در مورد دیجیتالی شدن HVAC، به اهمیت اقدامات ایمنی نیز اشاره می کنیم. پیشرفت هایی مانند اینترنت اشیا و واقعیت افزوده تنها یک پاسخ برای محافظت از فناوری های HVAC و مشتریان آنها در طول همه گیری است. اما اگر تکنسین شما مشکلی را شناسایی کند که فقط از نظر فیزیکی می تواند آن را حل کند، باید از شما بازدید کند – مهم نیست چقدر فناوری پیشرفته باشد. در چنین مواردی و حتی زمانی که سعی می کنید واحد HVAC خود را تعمیر کنید، از اقدامات ایمنی استفاده کنید.
[ad_2]
Source by Mike Petty