منوی دسته بندی

تهویه مطبوع تجاری – نگاهی اجمالی به ظهور ماشین‌ها

[ad_1]

مانند بسیاری از وسایل مدرن، تجمل تهویه مطبوع در خانه از نیازهای تجاری گذشته ناشی می شود. با شروع در اواخر قرن نوزدهم، مهندسان آمریکایی اولین موج تجهیزات تجاری تهویه مطبوع را راه اندازی کردند. دستگاه‌های هواساز اولیه ایالات متحده که برای کنترل کیفیت هوای داخل در محیط‌های صنعتی حساس به رطوبت طراحی شده‌اند، با قیمت‌های باورنکردنی هم برای نصب و هم برای بهره‌برداری عرضه می‌شوند.

با این حال، پتانسیل گرمایش و سرمایش تنظیم‌شده به سرعت از محدودیت‌های کاربرد فقط صنعتی خارج می‌شود. در دهه 1920، سودمندی فناوری تهویه مطبوع جایگاهی را در بازار راحتی تجاری تثبیت کرد.

مدیریت هوای داخلی تجاری به سرعت به منطقه آسایش کیفیت هوای داخلی تغییر می کند

اندکی پس از توسعه اولیه برای اهداف صنعتی، مفاهیم اصلی تنظیم هوای داخلی تجاری توجه صنایع خرده فروشی، سینماهای داخلی و صاحبخانه های تجاری را به خود جلب کرد. فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز برای بهره‌مندی از مزایای زندگی راحت در داخل خانه به این منطقه وارد شدند. هر کسب‌وکاری که بتواند هزینه‌های بیشتر مصرف‌کننده را با فراهم کردن آسایش بهتر برای مصرف‌کننده افزایش دهد، ارزش رو به رشد سازه‌های تهویه‌کننده را تصدیق کرد.

اما هزینه آن بالا بود. برای بیش از چهل سال، مزایا در مقابل هزینه‌های نصب و عملیات، استفاده انبوه از برنامه‌های HVAC مسکونی را محدود می‌کرد. مالکان تجاری که مجتمع های آپارتمانی بزرگ را اداره می کنند می توانند هزینه ها و افزایش هزینه های اجاره را توجیه کنند. آنها بر بازار تهویه مطبوع – حتی بر کاربران صنعتی – تسلط داشتند. پنجاه سال کنترل تجاری و خرده فروشی بر استفاده از مدیریت کیفیت هوای داخلی، توسعه فنی، شیوه های بازاریابی و قیمت گذاری صنعت گرمایش و سرمایش را شکل داد.

تقاضای منطقه ای و اندازه بازارهای موجود، نرخ انتشار را تعیین کرد. شرایط اقتصادی به وضوح نیروی اصلی توسعه و استقرار فناوری تهویه مطبوع را مشخص می کند. تمرکز بر سود کوتاه مدت اغلب پتانسیل سود مرتبط با مدرن را تحت الشعاع قرار می دهد فروش HVAC مسکونی، نصب و خدمات.

در مقاله سفیدی که در سال 2010 توسط جف ای بیدل از دانشگاه ایالتی میشیگان منتشر شد، نویسنده سه عامل اقتصادی را ارائه می‌کند که نقش عمده‌ای در انتشار تجهیزات تجاری تهویه مطبوع داشتند. مسائل به گفته بیدل به شرح زیر است:

  • عواملی که مستقیماً به مفهوم یک شرکت مربوط می شود که چگونه تهویه مطبوع می تواند بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد تا محصولات یا خدمات فروشنده را ترجیح دهند.
  • حاشیه سود زمانی که با ویژگی‌های بازار و صنعت که باعث افزایش تقاضای محصول یا خدمات می‌شود، همسو باشد
  • و هزینه های نصب و راه اندازی HVAC.

در قبل از دهه 1960، خرید تجهیزات تهویه مطبوع خرده فروشی، صنعتی یا تجاری شامل تعادل جدی بین هزینه و رابطه عملی بین کالاها یا خدمات ارائه شده بود. در اصل، نصب تجاری تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تمرکز زیادی بر روی مدت زمانی که مصرف‌کننده می‌تواند واقعاً از مزایای کیفیت هوای مدیریت شده در داخل خانه بهره‌مند شود، قرار می‌دهد. بنابراین سینماها، رستوران‌ها و ساختمان‌های تجاری مسکن بیشترین بازگشت سرمایه را به دست آوردند.

آب و هوا – یک نیروی محرکه در پشت رشد گرمایش و سرمایش مسکونی

همانطور که در گزارشی در سال 2009 تهیه شده توسط بنیاد ادیسون نوشته شده است، مصرف انرژی الکتریکی ایالات متحده از اولین مطالعه انجام شده در سال 1940 چهار برابر شده است.

بیدل با بهره‌گیری از داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق نظرسنجی مؤسسه الکتریک ادیسون در سال 1940، استدلال قانع‌کننده‌ای در مورد رابطه بین ویژگی‌های جمعیتی، شرایط اقتصادی و آب و هوای منطقه ارائه می‌کند. ارتباط بین رشد و استفاده از تهویه مطبوع مدرن و گرم شدن زمین را نمی توان نادیده گرفت. علاوه بر این، گسترش نصب تهویه مطبوع مستقیماً با هزینه قبلی و فعلی انرژی الکتریکی مرتبط است.

این به عنوان یک پروژه صنعتی آغاز شد، اما تهویه مطبوع تجاری باعث ایجاد نوع جدیدی از ماشین ها شده است. این خاتمه دهنده مردم نیست، بلکه فسخ کننده افزایش هزینه های انرژی است. هنگامی که تجهیزات مدرن HVAC به درستی نصب شوند، می توانند قبض برق شما را کاهش دهند، خدمات گرمایشی و سرمایشی بهتری را با هزینه کمتر ارائه دهند و آسیب های زیست محیطی را که همچنان باعث ایجاد تغییرات آب و هوایی خارق العاده در جهان می شود، کاهش دهند.

[ad_2]

Source by RM Harrington

شیما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *