چک لیستی برای آکوستیک در کلاس
[ad_1]
یافتن دلایلی که باعث می شود کودکان با یادگیری در سطح پایه مشکل داشته باشند، می تواند تجربه سختی برای والدین و سرپرستان باشد. برای والدین و سرپرستان ضروری است که به محیطی که کلاسی را که فرزندانشان در آن آموزش میدهند، توجه کافی داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که درصد قابل توجهی از تعداد کودکان ممکن است تجربه یادگیری خود را با سر و صدا و طنین شدید مختل کند. به عنوان یک والدین، باید اقدامات لازم را انجام دهید تا بدانید آیا کلاسی که در آن به فرزندتان آموزش داده می شود نیاز به اصلاح صوتی دارد یا خیر. اگر موضوع طنین و سر و صدای شدید به اندازه کافی کنترل نشود، می تواند باعث شکست تحصیلی و تاخیر در کودکان شود.
مشکل طنین
طنین یکی از مشکلاتی است که می تواند فرآیند یادگیری را به تجربه ای وحشتناک برای بچه ها تبدیل کند. هنگامی که یک اتاق طنین انداز می شود، ظرفیت جذب صدا را ندارد و این به کودکان اجازه نمی دهد که محتوای آموزش های ارائه شده توسط معلم خود را بشنوند و درک کنند. هنگامی که موردی از طنین شدید وجود دارد، درک آنچه به آنها آموزش داده می شود برای دانش آموزان دشوار خواهد بود. خبر خوب در مورد طنین این است که می توان با آن مقابله کرد. نکات مختلفی وجود دارد که وقتی می خواهید بدانید که آیا طنین موضوع اصلی است یا خیر، باید به آنها توجه کنید. این نکات ممکن است شامل موارد زیر باشد:
• کاشی های رنگ شده در کلاس درس
• سقف کلاس بالای ده فوت است
• کلاس درس از سقف محکمی تشکیل شده است که فاقد کاشی های سقفی آکوستیک است
نویز پس زمینه را بررسی کنید
دلایل ایجاد نویز پس زمینه به شرح زیر است: کاربری های مجاور، در اتاق های مجاور و تجهیزات HVAC انجام می شود. دستیابی به دلایل اصلی نویز پس زمینه به تخصص یک مشاور حرفه ای آکوستیک نیاز دارد. شما می توانید مجموعه تست های زیر را در یک کلاس درس خالی انجام دهید:
1.1. خاموش کردن تهویه مطبوع
اولین قدم برای داشتن درک درستی از محیط کلاس، درخواست از معلم یا مربی برای خاموش کردن تجهیزات گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع برای دروس مهم است. لازم به ذکر است که تجهیزاتی که بیشتر از یک زمزمه پر سر و صدا ایجاد می کنند، ممکن است نحوه صدای صامت را برای کودکان تغییر دهند.
1.2. سر و صدای بیرون را در قالب ترافیک خودرو بررسی کنید
وقوع مداوم سر و صدا باعث اختلال در وضوح گفتار در فضای آموزشی و همچنین اختلال در هدف یادگیری می شود.
1.3. صداها را در فضاهای مجاور بررسی کنید
این روش زمانی بهتر عمل می کند که تمام دنده های HVAC را خاموش کنید. هنگامی که صداها را از فضاها یا اتاق های مجاور می شنوید یا حرکات فعالیت های اتاق های دیگر را که در همان محیط قرار دارند می شنوید، این احتمال وجود دارد که کلاس درس به طور کامل در برابر انتشار صدا عایق نباشد. ثابت شده است که وقتی سطح صدای غیرعادی در پس زمینه وجود دارد، معلمان یا مربیان مجبور می شوند سرعت سخنرانی خود را افزایش دهند. علاوه بر این، در اینجا تکنیک دیگری وجود دارد که مستلزم استفاده از تمام دستگاه های HVAC و روشنایی در عملکرد کامل است. مکانی را که بالاترین صدای سر و صدای کلاس را دارد بررسی کنید، چشمان خود را ببندید زیرا این اجازه را به شما نمی دهد که لب های معلم را بخوانید و به نحوه زمزمه کردن چند کلمه معلم از فاصله نزدیک توجه کنید. . اگر متوجه شدید که در دریافت صحیح عبارت مشکل دارید، به احتمال زیاد کلاس نیاز به احیای مجدد آکوستیک دارد.
می توانید از دستگاهی به نام صدا سنج برای بررسی نویز پس زمینه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که سنج صدا از کیفیتی بادوام برخوردار است که بتواند آنالیزهای کمتر از سی و پنج دسی بل را ارائه دهد. مطمئن شوید که در کلاس های درس آزمایش هایی را برای کشف منابع صدا انجام می دهید. هنگامی که یک کلاس درس با شدت صدای پس زمینه خالی بالاتر از 35 دسی بل باشد، چنین کلاسی ظرفیت ارائه شفافیت گفتاری را که کودکان خردسال برای خواندن و فراگیری زبان نیاز دارند را ندارد.
با یک چت کنید آکوستیک متخصص و از آنها بخواهید تا کلاس ها و سایر فضاها را به طور کامل بررسی کنند تا علت واقعی صداهای ناهنجار را بدانند. آنها می توانند اقدامات مناسبی را پیشنهاد کنند که به شما کمک می کند تا از شر هر گونه صداهای تهدیدآمیز خلاص شوید.
[ad_2]
Source by Jack Luise