چگونه از تماس های پرهزینه خدمات اضطراری HVAC جلوگیری کنیم
[ad_1]
یک سیستم تهویه مطبوع شامل بسیاری از جنبه های راحتی، ایمنی و راحتی یک تاسیسات است: دما، آب گرم و ایمنی دیگ. وجود یک وضعیت اضطراری HVAC در زمان نامناسبی از سال میتواند منجر به گرم یا بیش از حد سرد شدن بیش از حد صاحبان خانه یا ساکنان تأسیسات تجاری شود، اما همچنین میتواند به معنای کمبود آب گرم برای دوشها، نیازهای مراکز بهداشتی، لباسشویی، ظروف یا مشکلات تبرید تجاری باشد. . بیاموزید که چه چیزی یک وضعیت اضطراری HVAC است و چگونه خدمات پیشگیرانه HVAC می تواند از آن جلوگیری کند.
جلوگیری از تماس های اضطراری HVAC
داشتن یک برنامه نگهداری پیشگیرانه مناسب به جلوگیری از بسیاری از مشکلات رایج گرمایش، تهویه مطبوع، تبرید و دیگ کمک می کند. خدمه تعمیر و نگهداری تاسیسات باید اطمینان حاصل کنند که فیلترهای سیستم را در فواصل زمانی منظم تعویض می کنند و کویل ها برای کارایی و عملکرد مناسب تمیز می شوند. در حالت ایدهآل، کارکنان تعمیر و نگهداری ساختمان باید در روشهای اضطراری دیگ بخار و HVAC با تجربه باشند. در غیر این صورت، شرکتی که در زمینه خدمات تهویه مطبوع تخصص دارد باید فوراً تماس گرفته شود.
تأثیرات سرویس نامناسب HVAC
در برخی موارد، تأسیسات به دلیل اولویت دادن به سایر نگرانیها، از داشتن یک برنامه نگهداری پیشگیرانه چشم پوشی میکنند. تا زمانی که دیگ بخار خراب شود، آبگرمکن شکسته شود یا مستاجران از دما شکایت کنند، معمولاً اهمیت سرویس مناسب HVAC نادیده گرفته می شود. انجام تعمیرات اضطراری تهویه مطبوع می تواند بسیار پرهزینه تر از تکمیل تعمیر و نگهداری منظم باشد. علاوه بر این، مستاجران یا مالکان اغلب از زمانی که نیاز به تعمیر طولانی است، ناراحت می شوند، به خصوص زمانی که ساختمان برای راحتی در دمای شدید خیلی گرم یا خیلی خنک است.
تعمیر حرفه ای HVAC ضروری است
سرویس تهویه مطبوع یا تعمیر اضطراری تهویه مطبوع نباید توسط شخصی که حرفه ای نیست انجام شود. تعمیر دیگ های بخار، چه فشار بالا و چه کم فشار، بدون تجربه می تواند خطرناک باشد. حمل و دفع مایعات خنک کننده و تبرید نیز می تواند خطرناک باشد. به جای هدر دادن زمان و هزینه گرانبها برای انجام تعمیر، صرف یک بار تعمیر توسط یک شرکت متخصص خدمات تهویه مطبوع، بسیار مقرون به صرفه تر است، اما در پایان باید با کارشناسان تماس بگیرید. شرکتی را زودتر از موعد انتخاب کنید و به دنبال در دسترس بودن اضطراری تهویه مطبوع 24/7 باشید. سالها تجربه نیز مفید است، زیرا نشان میدهد که کارکنان نه تنها در کاری که انجام میدهند آموزش دیدهاند، بلکه این شرکت عمر طولانی دارد تا ثابت کند که میدانند چه میکنند.
الزامات ویژه تعمیر و نگهداری تسهیلات بهداشتی
تعمیر و نگهداری تسهیلات بهداشتی چالش ها و الزامات ویژه ای را برای تکنسین ها فراهم می کند. زمان اغلب برای نگهداری از مراکز مراقبت بهداشتی ضروری است، زیرا سلامت و ایمنی بیماران متکی به گرم بودن، تغذیه و دسترسی به لباسهای تمیز است. داشتن یک شرکت خدمات تهویه مطبوع قابل اعتماد در حال تماس برای مدیریت تاسیسات بسیار مهم است و داشتن یک رابطه خوب با آنها ایده آل است. توصیه میشود برای شناسایی خرابیهای احتمالی آتی، روی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و پیادهرویهای با تجربه تمرکز کنید تا بتوان از حوادث اضطراری بهکلی اجتناب کرد.
یک اضطراری HVAC نه تنها باعث ناراحتی کارکنان و ساکنان می شود، بلکه می تواند مشکلات ایمنی را نیز ایجاد کند و تعمیر آن پرهزینه باشد. سرویس های تهویه مطبوع پیشگیرانه را به طور منظم برنامه ریزی کنید تا سیستم های شما در اوج راندمان کار کنند و از موقعیت های اضطراری جلوگیری کنند.
[ad_2]
Source by Chris A. Harmen