منوی دسته بندی

مارک های تهویه مطبوع – چگونه بهترین را انتخاب کنیم

[ad_1]

به خصوص برای کسی که در بخش تهویه مطبوع نیست، دشوار است که بفهمد بهترین مارک تهویه مطبوع موجود در بازار کدام است.

واقعیت این است که هر برند تهویه مطبوع مزایا و معایب خاص خود را دارد. حتی برای یک متخصص یا متخصص صنعت، گفتن اینکه دقیقاً کدام برند واقعاً بهترین است، چالش برانگیز است.

5 جنبه مهمی را که باید هنگام انتخاب نام تجاری ایده آل برای ساخت و ساز یا برنامه های ارتقاء خانه خود در نظر بگیرید، بخوانید.

هنگام انتخاب بهترین برند تهویه مطبوع، در اینجا 5 نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. طول عمر – تهویه مطبوع چقدر می تواند دوام بیاورد

این یکی از مهمترین ملاحظات هنگام انتخاب برند کولر گازی است. طول عمر کولر گازی یا مدت زمان ماندگاری آن، تأثیر زیادی بر هزینه های جاری صاحب خانه دارد.

سیستم های قبلی در واقع تمایل به ماندگاری طولانی تری دارند – معمولاً تقریباً 20 سال. با این حال، با توسعه وسایل الکترونیکی بسیار پیچیده‌تر که در سیستم‌های تهویه مطبوع امروزی گنجانده شده‌اند، دیگر اینطور نیست. این در مورد هر نوع لوازم خانگی الکتریکی صدق می کند – نه فقط سیستم های تهویه مطبوع.

نام های تجاری مختلف از نظر کیفیت و دوام متفاوت است. حتی در یک برند، هر مدل منحصربه‌فرد کولر گازی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود است.

برخی از نصاب‌های متخصص در واقع بازخوردی ارائه کرده‌اند که ترموستات مارک‌های خاص بیشتر از سایرین در معرض خرابی در طول زمان است. ما در این پست نمی‌توانیم نام‌های تجاری خاصی را برای رعایت حقوق قانونی هر برند ارائه کنیم.

علاوه بر این، جستجوی سریع در گوگل بینش های مفید متعددی را ایجاد می کند. این ممکن است بهترین راه برای تعیین اینکه کدام برند بادوام تر است – بر اساس تجربیات سایر مشتریان.

هنگام انجام تحقیقات خود، بهتر است در مورد نظرات واقعی مشتریان واقعی در مقایسه با اطلاعات ارسال شده توسط شرکت های تهویه مطبوع تحقیق کنید – که می تواند مغرضانه باشد.

به طور معمول، مدل‌های اخیر کولر گازی حداقل 5 سال ضمانت خدمات را برای قطعات، کار و کمپرسور ارائه می‌دهند – در حالی که برخی از تولیدکنندگان کمی بیشتر ارائه می‌دهند.

بنابراین بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد موثرترین نام تجاری تهویه مطبوع بر اساس دوام چیست؟ مطمئناً یک رویکرد قابل قبول، صحبت با یک متخصص است. تاجران یا نصابانی که واقعاً برای مدت طولانی در بخش تهویه مطبوع کار کرده‌اند، مطمئناً دانش و تجربه لازم برای ارائه ایده‌های عالی را خواهند داشت که در مورد برندها دوام بیشتری دارند.

2. بهره وری انرژی – تهویه مطبوع به چه مقدار نیرو نیاز دارد

در حالی که دوام ممکن است برای اکثر برندها در طول سال ها بهبود نیافته باشد، بهره وری انرژی یکی از زمینه هایی است که هر نام تجاری تهویه مطبوع در طول سال ها تلاش کرده است آن را بهبود بخشد.

تهویه مطبوع با برندهای برتر روز به طور معمول بالاترین امتیاز ستاره انرژی را در بازار به دست آورده اند. نام های تجاری پیشرو به طور کلی دارای رتبه بندی 5-7 ستاره هستند – که به طور قابل توجهی میزان برق مورد نیاز کولر گازی را به حداقل می رساند.

هنگام انتخاب بهترین برند تهویه مطبوع، ضروری است به دنبال آن باشید که دارای بالاترین رتبه ستاره قدرت باشد. افزایش قیمت گاز در واقع باعث شده است که هزینه برق در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یابد، بنابراین انتخاب یک تهویه مطبوع با کمترین مصرف برق کاملا منطقی است.

طرح های اینورتر به طور کلی انتخاب خوبی هستند. تهویه مطبوع با ویژگی اینورتر این قابلیت را دارند که زمانی که ترموستات اتاق را تا دمای از پیش تعیین شده خنک شده است، به حالت مصرف کمتری برسانند.

بسته به اینکه آن دمای از پیش تعیین شده روی چه مقدار تنظیم شده است، مطمئناً می توانید مقدار زیادی انرژی را حفظ کنید.

اگر ترموستات را روی 16 درجه تنظیم کنید، اینورتر سود چندانی نخواهد داشت، زیرا کولر گازی کمی تلاش می کند تا حتی اتاق را تا آن دما خنک کند. با این حال، اگر ترموستات روی 21-26 درجه تنظیم شود، که به راحتی به دست می آید، اینورتر خیلی زودتر وارد می شود و دستگاه را در حالت کم مصرف قرار می دهد.

3. کارایی – تهویه مطبوع چگونه یک فضا را خنک می کند

عملکرد خنک کننده مارک های مختلف می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. حتی مدل‌های جدید همین برندها می‌توانند درجات عملکردی وسیعی داشته باشند.

به طور کلی، اکثر دستگاه های تهویه مطبوع برای اتاق هایی با اندازه معمولی به اندازه کافی خوب عمل می کنند. به خصوص اگر محصور باشد. آزمایش واقعی زمانی اتفاق می افتد که شما سعی می کنید یک سالن باز یا یک فضای بزرگ را خنک کنید.

بسته به قدرت (BTU) فن کویل یا واحد دیواری و کمپرسور، شعاع خنک کننده مدل کولر گازی می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. هرچه کمپرسور بزرگتر باشد، شعاع خنک کننده بزرگتر است.

با دوستان یا نظرات مشتریان آنلاین بررسی کنید که کدام مارک بهترین عملکرد خنک کننده را ارائه می دهد. افرادی که از مارک های مختلف استفاده کرده اند – و مدلی نه چندان خوب را تجربه کرده اند – مطمئناً می دانند کدام مارک نه برای رفتن.

یک بار دیگر، صحبت با یک متخصص بازار یا نصاب هنوز یک انتخاب عاقلانه است. آن‌ها سال‌هاست که در این صنعت بوده‌اند و نکات و نکات برندها و مدل‌های بسیاری را می‌دانند.

4. ویژگی های خاص – عملکردهای اضافی که برای هر برند منحصر به فرد است

این یکی دیگر از فاکتورهای ضروری است که باید هنگام انتخاب برند کولر گازی در نظر بگیرید. فناوری مدرن امروزی، مدل‌های جدیدتر تهویه مطبوع را قادر می‌سازد تا با عملکردهای جدید پر زرق و برق همراه شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

کنترل های تایمر گسترده – زمان های روشن و خاموش و همچنین مدت زمان اجرا برای هر منطقه را از پیش تنظیم کنید.

منطقه بندی – محل سکونت خود را به مناطق مختلف و محیط های موجود برای هر منطقه تقسیم کنید!

کنترل آب و هوای پیشرفته – درجه حرارت را برای هر اتاق به طور دقیق تنظیم کنید

WiFi / دسترسی از راه دور – بخاری یا کولر خود را 5 دقیقه قبل از رسیدن به خانه روشن کنید!

هنگام انتخاب کولر گازی خود، اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های ارائه شده توسط هر برند را با هم مقایسه می کنید! این یک تمرین کاملا سرگرم کننده است!

5. شهرت و پشتیبانی

البته این نکته به سال ها قبل برمی گردد. نام های تجاری مستحکم در طول سال ها با کیفیت بالا و همچنین سابقه عملکرد آزمایش شده ایجاد می شوند. یک بار دیگر تحقیقات خود را انجام دهید و بفهمید کدام نام تجاری بیشتر با شما مطابقت دارد.

برندهای پیشرو تهویه مطبوع میتسوبیشی، توشیبا، کریر، سامسونگ و همچنین بریمار هستند. داشتن سابقه قوی در صنعت به این معنی است که این برندها در واقع آزمون زمان را پس داده اند و همچنین به طور مداوم کیفیت، دوام و رضایت مشتری را ارائه کرده اند.

امیدوارم این مقاله به برجسته کردن ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب ایده آل ترین برند تهویه مطبوع برای خانه شما کمک کرده باشد. متأسفانه، مانند همه چیزهای مربوط به “خرید”، هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. با این حال، بر اساس این 5 نکته کلیدی، و برخی تحقیقات دقیق، باید بتوانید یک برند خوب را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما باشد.

[ad_2]

Source by Paul Leong

شیما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *