منوی دسته بندی

خدمات راه اندازی چیلر، تعمیر و نگهداری چیلر و سرویس چیلر



آرین پادرا صنعت

راه اندازی، سرویس و تعمیرات چیلر خود را به ما بسپارید!

آرین پادرا صنعت ارائه دهنده ی تخصصی خدمات سرویس، تعمیر و نگهداری چیلر در تهران و حومه​
تعمیر و نگهداری چیلر

کلیه خدمات تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی و چیلر جذبی

اسیدشویی

اسیدشویی و رسوب زدایی چیلر

کادر متخصص

کادر آرین پادرا صنعت دارای گواهی نامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد

نصب و راه اندازی چیلر

نصب، راه اندازی چیلر و جابجایی چیلر

چرا آرین پادرا صنعت

تعمیرات چیلر در محل

ما انجام کلیه خدمات چیلر از جمله تعمیرات و سرویس انواع چیلرهای تراکمی و جذبی را به همراه ضمانت قطعات در سراسر تهران انجام می دهیم.

تعمیرکار متخصص

تعمیرکاران آرین پادرا صنعت، همگی از کارشناسان خبره و باتجربه در زمینه خدمات مربوط به تعمیرات چیلر هستند، با اطمینان خدمات چیلر خود را به ما بسپارید.

سرعت در خدمات

تضمین میکنیم که تعمیرکار چیلر ما در کمتر از ۶۰ دقیقه نزد شما در محل و یا منزل شما حاضر باشد تا با توجه به مشکل، چیلر شما را در اسرع وقت تعمیر نمایند.

کمترین قیمت تعمیر

ما در تلاش هستیم تا انجام سرویس و تعمیرات چیلر را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهیم، و همواره رضایت مشتریان از اهداف اصلی ما بوده است.

بزرگترین راز اعتماد مشتریان به آرین پادرا صنعت جهت انجام خدمات چیلر داشتن داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشد و همچنین کلیه تعمیرکاران و سرویسکاران آرین پادرا صنعت دارای گواهی نامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این بزرگترین دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد

آرین پادرا صنعت

متخصص در تعمیر، نگهداری و راه اندازی چیلر

متخصص ترین مرکز تعمیر تعمیر و نگهداری انواع چیلر

چیلرتون خراب شده؟
تماس بگیرید

راه اندازی چیلر تراکمی

در چرخه تراکم -بخار از یک مبرد در گردش به عنوان عامل جذب گرما از محیط و دفع آن در خارج استفاده می‌گردد. همه قسمت های این نوع چیلر دارای چهار جزء اصلی هستند: کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط، اواپراتور. در کمپرسور عمل تراکم گاز، در کندانسور عمل تقطیر گاز و در اواپراتور عمل تبخیر اتفاق می‌افتد. شرکت آرین پادرا صنعت دارای تخصص و مهارت کافی در زمینه کلیه خدمات چیلر تراکمی مانند سرویس,راه اندازی,تعمیر,شارژ گاز چیلر و…. دارد. شما می وانید با اطمینان خاطر کامل تعمیرات چیلر تراکمی را به تعمیرکار چیلر ما بسپارید

راه اندازی چیلر جذبی

سرمایش جذبی یا برودت جذبی به روشی برای تولید سرما گفته می‌شود که از یک منبع گرما (تولید شده از تابش خورشید، آب گرم کارخانه‌ها، شعلهٔ مستقیم) استفاده می‌نماید. پایه کارکرد سیستم‌های سرمایش جذبی و تراکمی یکسان می‌باشد و هر دو با استفاده از دمای بخار بسیار پایین سرمابر کار می‌کنند، در هر دو نمونه مبرد جهت بخار شدن در فشار معین به اندازه گرمای نهان خود از محیط اطراف گرما را جذب می‌نماید و باعث خنک شدن آن می‌گردد. تفاوت اصلی این دو روش در تبدیل دوباره مبرد گازی به حالت مایع جهت تکرار چرخه تبرید می‌باشد، سرمایش جذبی از روشی استفاده می‌نماید که بتواند با استفاده از حرارت این عمل را انجام دهد.

مراحل ثبت سفارش خدمات تخصصی چیلر

ثبت سفارش

از طریق یکی از روش های موجود در صفحه تماس با ما با یکی از کارشناسان ماارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

هماهنگی وقت ملاقات

زمان قرار ملاقات را با تعمیرکاران ما هماهنگ کنید انها در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما میرسانند.

تکمیل پروژه

گروهی از متخصص ترین تعمیرکاران ما جهت عیب یابی و انجام تعمیرات در محل حاضر می شوند

مجوزها و گواهینامه های آرین پادرا صنعت

چیلرتون خراب شده؟
021-77050873

گواهی های حسن انجام کار مشتریان

سوالات متداول

زمانی که چیلر شما با مشکلی مواجه می‌شود مانند خنک نکردن یا روشن نشدن آن یا بسیاری از مواردی که نشانه‌ای از خرابی در این سیستم است برای سرویس چیلر و تعمیر چیلر خود اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک مرکز معتبر تعمیرگاهی تماس گرفته و درباره مشکل خود با آنها صحبت کنید.

شرکت آرین پادرا صنعت در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. شما در هر زمان که به تعمیرکار نیاز داشته باشید آرین پادرا صنعت در اسرع وقت متخص ترین تیم خود را پس از هماهنگی با شما در محل اعزام می کند

شما می توانید به صورت شبانه روز از طریق فرم ثبت سفارش انلاین مشکلات دستگاه خود را با ما در میان بگذارید و همچنین تعمیرکاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب اماده خدمات رسانی به شما می باشند

ما جهت دسترسی سریع تر به شما در تمام مناطق تهران دارای شعب گوناگون می باشیم بنابراین در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم.

امکان پاسخگویی و مراجعه سریع به دلیل دارا بودن شعب مختلف در سرتاسر تهران و کرج: ۴ شعبه در شمال تهران، جنوب، شرق و غرب تهران

  • کمپرسور چیلر روشن نمیشود
  • کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است
  • چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود
    کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند
  • کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود
  • موتور چیلر دائم کار می کند
  • دمای فضا بسیار بالا است
  • دما فضا بسیار پایین است
  • قسمتهایی از چیلر یخ و برف زده است

با شروع هر فصل در شرایط بد اقتصادی یکی از نگرانی همشهریان عزیز هزینه تعمیر چیلر و سرویس چیلر می باشد. هزینه تعمیر چیلر در تهران و شهرستان ها بر اساس نوع خرابی، برند چیلر شما ، نوع چیلر شرایط و محیطی موتورخانه متفاوت است و قیمت دهی تنها با حضور کارشناس فنی و بعد از بازدید خرابی انجام می شود و به جز مواردی که نوع خرابی و مشکلات دستگاه از پیش مشخص شده است، قیمت دهی تعمیرات چیلر از راه دور کار غیر حرفه ای می باشد.

چیلرتون خراب شده؟
تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: