منوی دسته بندی

خرید سازمانی و تامین تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع خود را به ما بسپارید

آرین پادرا صنعت تامین کننده تجهیزات تخصصی تاسیسات و تهویه مطبوع
مینی چیلر و چیلر

تامین چیلر، مینی چیلر و تجهیزات جانبی

برج خنک کننده

تامین برج خنک کننده و تجهیزات جانبی نظیر پکینگ

انواع دیگ

تامین انواع دیگ بخار، دیگ آب گرم و دیگ چدنی

کولرگازی و کولرآبی

تامین انواع کولر آبی و کولر گازی ایرانی و خارجی

پمپ

انواع پمپ آب خانگی، پمپ کف کش، پمپ لجن کش و ...

انواع لوله و اتصالات

سوپرپایپ، لوله آذین، گالوانیزه و ...

چرا آرین پادرا صنعت

ارسال به سراسر کشور

ما در آرین پادرا صنعت تمام تجهیزات مورد نیاز شما را در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال میکنیم.

تعمیرکار متخصص

تعمیرکاران آرین پادرا صنعت، همگی از کارشناسان خبره و باتجربه در زمینه خدمات مربوط به تعمیرات تجهیزات تاسیساتی هستند، با اطمینان خدمات تعمیر و نگهداری خود را به ما بسپارید.

ارائه فاکتور رسمی

در آرین پادرا صنعت تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را با فاکتور رسمی ارائه میکنیم.

کمترین قیمت تعمیر

ما در تلاش هستیم تا تمامی تجهیزات تاسیسات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهیم و همواره رضایت مشتریان از اهداف اصلی ما بوده است.

تامین کننده تخصصی تجهیزات تاسیساتی

نیاز به مشاوره و استعلام قیمت دارید؟
تماس بگیرید

تهویه مطبوع چه نوع فرایندی است؟

تهویه مطبوع فرآیندی است که برای ایجاد و حفظ شرایط خاص دما، رطوبت نسبی و خلوص هوا در فضاهای داخلی استفاده می شود. این فرآیند اغلب برای حفظ سطحی از راحتی شخصی به کار می رود. دستگاه تهویه مطبوع در کاربردهای صنعتی برای اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزاتی که نیاز به عملکرد در شرایط محیطی خاص دارند یا قادر به انجام فرآیندهای صنعتی خاص مانند جوشکاری هستند که مقادیر قابل توجهی گرما تولید می کند که باید دفع و برطرف گردد، به کار می رود. به نوعی یک سیستم تهویه مطبوع باید بدون توجه به شرایط آب و هوایی بیرونی مؤثر باشد و شامل کنترل بر چهار متغیر اساسی است: دمای هوا، رطوبت، حرکت و کیفیت. فرآیند اصلی دستگاه تهویه مطبوع، تبادل گرما و بخار آب بین محیط های داخلی و خارجی و افراد داخل فضای تهویه مطبوع است. تمایز بین کاربردهای راحتی صنعتی و شخصی همیشه روشن و واضح نیست. تهویه مطبوع صنعتی معمولا از نظر کنترل دما و رطوبت نیاز به دقت بیشتری دارد. فیلتر کردن و حذف آلاینده ها یکی از نیازهای مهم برخی از برنامه ها است. از طرفی دیگر، تهویه مطبوع راحت، همچنین نیاز به برآوردن نیازهای دما، رطوبت، زمینه ‌های دیگری مانند پیش‌بینی آب و هوا، مصرف انرژی و انتشار صدا را نیز در بر خواهد گرفت تا شرایط ایده ‌آلی برای رفاه روان‌فیزیولوژیکی انسان را بازسازی کند.

فروش سازمانی تجهیزات تهویه مطبوع خانگی

چنانچه برای انتخاب تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان خود نیاز به مشاوره و تبادل نظر در خصوص تعیین ظرفیت مناسب و تعداد تجهیزات و یا انتخاب مناسبترین برند (با توجه به شرایط جغرافیایی، مالی و بهره برداری از پروژه) دارید، از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا فکس می‌توانید با کارشناسان و مهندسین شرکت دماتجهیز ارتباط برقرار نمایید. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز انواع سیستم‌های تهویه مطبوع از برندهای معتبر و قابل دسترس در بازار تاسیسات HVAC ایران، به طور کامل با تضمین بهترین قیمت‌ها و امکان ارسال سریع همراه با روش‌های محاسبه و توصیه‌های اجرایی و نصب هر یک از آن‌ها ارائه گردیده است. با توجه به اطلاعات فنی و قیمت‌های مناسب ارائه شده انواع تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمان در سایت تخصصی و معتبر دماتجهیز، صمیمانه امیدواریم شما کاربر گرامی ضمن مطالعه مشخصات فنی کامل ارائه شده، با اطمینان خاطر از گارانتی اصلی+تحویل سریع محصولات، دماتجهیز را جهت خرید محصول مورد نیاز خود (از یک محصول تا خرید عمده برای شرکت‌ها و پروژه‌های ساختمانی) در سراسر کشور و حتی در کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه انتخاب فرمائید.

مراحل ثبت سفارش خدمات تخصصی چیلر

ثبت سفارش

از طریق یکی از روش های موجود در صفحه تماس با ما با یکی از کارشناسان ماارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

هماهنگی وقت ملاقات

زمان قرار ملاقات را با تعمیرکاران ما هماهنگ کنید انها در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما میرسانند.

تکمیل پروژه

در سریع ترین زمان، تمام تجهیزات، برای شما ارسال میگردد.

مجوزها و گواهینامه های آرین پادرا صنعت

نیاز به مشاوره دارید؟
021-77050873

گواهی های حسن انجام کار مشتریان

نظر برخی از مشتریان ما

5
5
5
5
5
سوالات متداول

در این مطلب سعی داریم تعریفی کلی از تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمان، انواع دسته بندی‌ها، بررسی مزایا و معایب هر یک از آن‌ها و توضیحاتی مختصر از تجهیزات و نحوه محاسبه ظرفیت‌های لازم آن‌ها را ارائه نمائیم. همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی هر یک از تجهیزاتی که در ادامه توضیح داده شده است، اطلاعات تکمیلی آن‌ها را بررسی فرمائید

به طور کلی تهویه مطبوع شاخه ای از مهندسی مکانیک است که وظیفه آن  تاِمین هوایی مطبوع از نظر کنترل دما (سرمایش)، رطوبت (رطوبت زن و رطوبت گیر)، کاهش آلودگی (تصفیه کننده هوا) و… برای آسایش انسان می‌باشد.

امروزه با گرم شدن روز افزون دمای کره زمین مواردی همچون انتخاب نوع سیستم‌های تهویه مطبوع، بروزرسانی سیستم‌های تهویه مطبوع، افزایش کیفیت و راندمان این تجهیزات، اهمیتی دو چندان یافته است.

با بررسی، کنترل و محاسبات دقیق مهندسی همواره می‌توان سیستم تهویه مطبوع مناسبتری را جهت بهینه سازی مصرف انرژی، صرفه جویی در هزینه‌های خرید، سرویس و نگهداری بهینه تجهیزات و… در نظر گرفت.

به طور کلی سیستم‌های تهویه مطبوع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی

 سیستم‌های تهویه مطبوع مستقل (مینی چیلر، داکت اسپلیت، کولر گازی، کولر آبی)

 سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی (مانند انواع چیلرهای تراکمی و جذبی وVRF )

سیستم‌های تهویه مطبوع مستقل

یکی از مزایای استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع مستقل مانند مینی چیلر، کولر گازی یا اسپلیت و داکت اسپلیت‌ ها استقلال هر واحد در نصب و بهره برداری و امکان استفاده فوری از سیستم سرمایش و گرمایش آن‌ها است، همچنین در این سیستم‌ها افراد می‌توانند به طور مستقل در واحد و یا یک نقطه از واحد خود از گرمایش سیستم بهره مند شوند. نیاز به چنین سیستمی خصوصاً در اواخر هر فصل اتفاق می‌افتد، زمانی که سیستم‌های گرمایشی هنوز شروع به کار نکرده و همیشه افرادی در مجموعه هستند که بر خلاف اکثریت نیاز به دمایی متفاوت جهت احساس رفاه و آسایش دمایی دارند.

  • مزایا

استقلال در هزینه‌های برق مصرفی هر واحد

استقلال در هزینه‌های تعمیر و نگهداری سیستم در هر واحد

حذف شبکه کلی لوله کشی از موتورخانه مرکزی تا محل‌های مصرف در ساختمان

  • معایب

معمولا طول عمر سیستم‌های مستقل تهویه مطبوع (خصوصا کولر های گازی و اسپلیت) به اندازه سیستم‌های مرکزی تهویه مطبوع نیست

در صورتیکه تعداد طبقات ساختمان بیش از چهار طبقه باشد، کندانسورها باید در تراس نصب گردند که  این حالت بخش قابل توجهی از مساحت تراس را  اشغال می‌کند و این امر سبب تحمیل صدا و هوای گرم مزاحم به تراس و ساکنین آپارتمان می‌گردد.

همچنین در این حالت تعدادی از واحدهای هر ساختمان، کندانسور خود را در نمای طبقه خود نصب می‌کنند که این امر نیز باعث زشت شدن نمای بیرونی ساختمان نیز می‌گردد.

سیستم تهویه مطبوع مرکزی

سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی شامل انواع چیلر تراکمی آبی، چیلر تراکمی هوایی، چیلر جذبی و… می‌باشند که همراه با انتخاب چنین سیستم‌هایی،انتخاب، خرید و نصب تجهیزات دیگری مانند برج خنک کننده، فن کویل، هواساز الزام پیدا می‌کنند.

  • مزایا

در سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی جدید اولین مزیت اساسی، افزایش راندمان و کارایی همراه با کاهش چشمگیر مصرف برق سیستم مرکزی و ارتقای سطح آسایش  افراد حاضر در محیط می‌باشد.

انتخاب سیستم تهویه مطبوع مرکزی می‌تواند منجر به کاهش خرید دیماند برق مورد نیاز پروژه و کاهش ظرفیت پست‌های برق، تابلوها، کابل کشی‌ها، کنتور برق واحدها و کلیه موارد مربوط به آن شود. بدیهی است کاهش سرمایه گذاری اولیه در این بخش مورد توجه سرمایه گذاران بوده و حرکتی شایسته در راستای سیاست‌های اقتصادی پروژه می‌باشد.

متوسط طول عمر در سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی بیش از 30 سال می‌باشد که سبب اقتصادی شدن خرید این سیستم‌ها نسبت به سیستم‌های مستقل تهویه مطبوع می‌باشد.

از دیگر مزایای سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی به عدم اشغال تراس آپارتمان یا متراژ مفید دیگری از زیر بنای هر واحد بوسیله برخی از این تجهیزات می‌توان اشاره نمود که این امر نقشی اساسی در استفاده بهینه از فضا و زیبایی واحدهای مسکونی دارد.

  • معایب

سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی ضمن دارا بودن مزایای بسیار، دارای معایبی از جمله هزینه بالای خرید اولیه تجهیزات، هزینه نگهداری بالا، هزینه‌های لوله کشی و عایق کاری مربوط به انتقال و توزیع سرمایش در کل ساختمان و محدود بودن تعداد تکنسین‌های حرفه ای جهت تعمیرات و نگهداری بهینه تجهیزات جدید می‌باشد.

پس از اشاره مختصر فوق به انواع کلی سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی و مستقل، در ادامه به بررسی کارایی برخی از پرکاربردترین‌های تجهیزات تهویه مطبوع می‌پردازیم:

کولر گازی  (SPLIT AC UNIT):

امروزه کولر گازی یا اسپلیت‌ها یکی از پرطرفدارترین و متداول‌ترین تجهیزات تهویه مطبوع مستقل و خانگی بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط‌های مختلف مسکونی، اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با نصب کولر گازی در هر قسمت از یک آپارتمان (سالن پذیرایی، اطاق خواب و…) آزادی عمل بیشتری به افراد جهت تنظیم دمای کاملا مستقل از دمای دیگر قسمت‌های منزل یا اداره را می‌دهید. کولرهای گازی در انواع دیواری، ایستاده، پرتابل و کاستی ارائه می‌شوند. که مدل های دیواری از ظرفیت های 9000 تا ظرفیت های 30000، مدل‌های ایستاده از ظرفیت‌های 30000 تا ظرفیت‌های 90000، و مدل‌های پرتابل در ظرفیت‌های 7000 تا 14000 ارائه می‌شوند.

 

شما عزیزان می‌توانید در گروه کولر گازی و اسپلیت سایت آرین پادرا صنعت انواع کولر گازی و اسپلیت را در برندهای معتبر از جمله کولرگازی و اسپلیت ال جی، کولر گازی میدیا، کولر گازی گری، کولر گازی اجنرال، کولر گازی هایسنس و کولر گازی سامسونگ را با قیمت‌های تضمین شده و امکان تحویل سریع ، به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی بررسی و خرید نمائید.

داکت اسپلیت (DUCTED SPLIT):

داکت اسپلیت یا اسپلیت‌های کانالی در واقع یک کندانسور بزرگتر با ظرفیتی چند برابر کندانسورهای کولرگازی هستند که قدرت ایجاد سرمایش  و گرمایش را در واحد‌ها بصورت همزمان ایجاد می‌کنند. داکت اسپلیت‌ها عموما جایگزین چند کولرگازی و اسپلیت می‌شوند و از نظر هزینه بسیار مقرون بصرفه بوده و تنها نیاز به کانال کشی از محل نصب در هر واحد تا نقاط مختلف همان واحد (از بالای سقف کاذب) را دارند.

شما عزیزان می‌توانید در گروه داکت اسپلیت‌های آرین پادرا صنعت از نحوه ی محاسبه ظرفیت داکت اسپلیت آگاهی یابید و برندهای متنوع و معتبر از جمله داکت اسپلیت ال جی و داکت اسپلیت هایسنس به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی بررسی و خرید نمائید.

سیستم های اسپلیت مرکزی (VRF):

به طور کلی سیستم اسپلیت مرکزی که با علائم اختصاری مانند VRV ,MULTIV ,VRF یا GHP مشخص می‌شود دارای یک کندانسور بیرونی ( که معمولا در بام ساختمان نصب می‌شوند) و تعدادی پنل اسپلیت داخلی با امکان انتخاب نوع پنل اسپلیت و امکان تنظیم دمای دلخواه در هر یک از فضاهای ساختمان می‌باشند.

سیستم اسپلیت مرکزی یا VRF معمولاً در ساختمان‌های بزرگ،هتل‌ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. منبع تغذیه انرژی این دستگاه‌ها بر اساس نوع یا برند می‌تواند برق سه فاز و یا گاز شهری باشد.

فن کویل (FAN COIL UNIT):

فن کویل‌ها تجهیزاتی هستند که در سیستم‌های تهویه مطبوعی چیلر مورد استفاده قرار می‌گیرند. فن کویل‌ در انواع فن کویل سقفی (با کابین و بدون کابین)، فن کویل‌های زمینی (با کابین و بدون کابین)، فن کویل‌های کاستی (یکطرفه، دوطرفه و چهارطرفه) و فن کویل‌های دیواری ارائه می‌شوند.

شما عزیزان می‌توانید در گروه فن کویل‌های آرین پادرا صنعت با نحوه محاسبه ظرفیت فن کویل مورد نیاز آشنا شده و انواع مدل‌های آن را در برند‌های متنوع و معتبری نظیر فن کویل‌های ساران، ساراول، تهویه، نیک، مدیا، آکس و…. به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی بررسی و خرید نمائید.

برج خنک کننده (COOLING TOWER):

به طور کلی برج‌های خنک کننده وظیفه ی خنک نمودن آب مورد نیاز جهت به گردش در آمدن در کندانسور چیلرهای آبی را بر عهده دارند. برج‌های خنک کننده را می‌توان از نظر عملکرد بر دو دسته ی مدار باز و مدار بسته، واز نظر شکل ظاهری به انواع برج خنک کننده مدور و برج خنک کننده مکعبی تقسیم بندی نمود. همچنین جنس بدنه ی آنها می‌تواند از گالوانیزه و یا فایبرگلاس تهیه شود.

شما عزیزان می‌توانید در گروه برج‌های خنک کننده آرین پادرا صنعت با نحوه محاسبه ظرفیت  برج خنک کن مورد نیاز  آشنا شده و انواع مدل‌های آن را در برند‌های متنوع و معتبری نظیر برج خنک کننده آرین پادرا صنعت، پرتو آبگردان، آذرنسیم، سارایئل، ساران، تهویه، ساراول، آریا بنیز، سبلان تهویه و…. بررسی و خرید نمائید.

چیلرها ( COOLED CHILLER):

در سیستم های تهویه مطبوع مرکزی چیلر قلب سیستم تهویه مطبوع به شمار می‌رود. چیلرها از نظر نوع عملکرد به دو دسته کلی چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی تقسیم بندی می‌شوند.

چیلرهای تراکمی آبی (WATER COOLED CHILLER):

مزیت اصلی چیلرهای تراکمی آبی نسبت به هوایی، بیشتر بودن راندمان (COP) و قیمت کمتر چیلرهای آبی نسبت به هوایی است. همچنین در کنار مزیت‌های بسیار چیلرهای آبی، بدلیل اینکه نیاز به خرید، نصب و نگهداری برج خنک کننده دارد ممکن است در برخی پروژه‌ها ایجاد محدودیت نماید. 

چیلرهای تراکمی هوایی (AIR COOLED CHILLER):

مزیت اصلی چیلرهای تراکمی هوایی نسبت به چیلرهای آبی، عمدتا امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی شرجی، امکان نصب در بام، بالکن یا هر فضای دیگری خارج از موتورخانه و نیز عدم نیاز به مصرف آب و نصب برج خنک کننده برای خنک نمودن مبرد و کندانسور در چیلرهای هوایی می‌باشد.  

مینی چیلر (MINI COOLED CHILLER):

مینی چیلر یا چيلر آپارتمانی در اصل چيلرهاي هوایی كوچک و کم صدایی هستند که دارای ظرفیت کمتر از 20 تن تبرید بوده و براي آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌هايي كه ميخواهند سرمايش و حتي گرمايش مستقلي داشته باشند و مشكلات مربوط به موتورخانه مركزي را تحمل نكنند به كار مي رود.

از مزیت استفاده از مینی چیلرهاِی می‌توان به مواردی نظیر دو فصل بودن (در مدل‌های دارای هیت پمپ)، قیمت مناسب، صرفه اقتصادی برای واحدهای بزرگتر، استقلال کامل هزینه برق و آزادی عمل در تعیین دمای واحد و … اشاره نمود.

شما عزیزان می‌توانید در گروه مینی چیلرهای سایت فروشگاهی آرین پادرا صنعت قیمت و انواع آن‌ها را در برند‌های متنوع و معتبری نظیر مینی چیلر میدیا، آرن، آکس و…. بررسی و به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمائید.

چیلرهای جذبی  (ABSORBTION CHILLER):

چیلر جذبی یکی از تجهیزات تولید برودت در سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی بوده که مصرف برق خیلی پایین تری نسبت به چیلرهای تراکمی دارند اما نیازمند انرژی حرارتی زیادی (مانند آبگرم – آب داغ – بخار – شعله مستقیم) می‌باشند.

به طور کلی در سیستم‌های تهویه مطبوع بر پایه چیلرهای جذبی کارفرمایان با چالش‌هایی نظیر هزینه اولیه بالاتر از چیلرهای تراکمی، اشغال فضای بیشتر نسبت به سیستم‌های تراکمی، هزینه نگهداری بالا، راندمان پائین تر و…  روبرو می‌شوند.

هواساز ( AIR HANDLING UNIT ):

هواساز که در جداول مشخصات تجهیزات پروژه‌ها به اختصار آنرا با (AHU) نمایش می‌دهند از مهمترین تجهیزاتی است که برای تامین هوای مطبوع و سالم با امکان کنترل دما و رطوبت هم در فصول سرد و هم در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواساز از اصلی ترین تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع بوده که در تمام اقلیم‌های ایران دارای قابلیت نصب و بهره برداری می‌باشد.

هواساز برای انجام تهویه مطبوع درمراکز بزرگ، سالن‌های اجتماعات، نمایش و سخنرانی، بیمارستان‌ها، ادارات و … بسیار مناسب است.

شما عزیزان می‌توانید در گروه هواسازهای سایت آرین پادرا صنعت با پارامترهای مهم در انتخاب ظرفیت هواساز مورد نیاز آشنا شده و انواع آن را در برندهای متنوع و معتبری نظیر  هواساز آرین پادرا صنعت، آذرنسیم، سارایئل، تهویه، و…. بررسی و به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمائید.

ایرواشر (AIR WASHER):

هواشور یا ایرواشر (Air Washer) دستگاهی است که برای خنک کردن هوا از روش پاشش پودر آب روی هوای عبوری از دستگاه بهره می‌گیرد. ایرواشرها می‌توانند بصورت یک دستگاه مستقل و یا بعنوان جزئی از هواساز و دیگر سیستم‌های تهویه مطبوع مورد بهره برداری قرار گیرند.

ایرواشرها دارای انواع آپارتمانی و صنعتی بوده که در مدل‌های افقی یا عمودی، روبروزن یا بالا زن، مجهز به کویل گرمایشی یا فاقد کویل گرمایشی ارائه می‌شوند.

شما عزیزان می‌توانید در گروه ایرواشرهای سایت آرین پادرا صنعت با پارامترهای مهم در انتخاب ظرفیت ایرواشر مورد نیاز آشنا شده و انواع آن را در برندهای متنوع و معتبری نظیر  ایرواشر آذرنسیم، یکتا تهویه اروند، داتیس کار، عمران تهویه، مکهوه تهویه و…. بررسی و به صورت خرید سازمانی با فاکتور رسمی  و خرید نمائید.

زنت (ZENT):

زنت دستگاهی است دو منظوره مطابق با شرایط اقلیم ایران که علاوه بر تامین سرمایش و گرمایش، میزان رطوبت هوا را نیز تنظیم می‌نماید. زنت مخفف نیمه زمستانی نیمه تابستانی است و دارای ایده و طراحی کاملا ایرانی می‌باشد.

عملکرد بخش خنک کننده زنت مانند کولرهای آبی است، بدین ترتیب که علاوه بر داشتن پوشال و پمپ آب برای خنک کردن هوا در تابستان همچنین دارای کویل گرمایی آبگرم جهت ایجاد هوای گرم در زمستان نیز می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید در گروه زنت‌های سایت آرین پادرا صنعت با انواع زنت مورد نیاز آشنا شده و برند های متنوع و معتبری نظیر زنت آذرنسیم، یکتا تهویه اروند، داتیس کار، عمران تهویه، مکهوه تهویه و…. بررسی و به صورت خرید سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمائید.

کولر آبی (WATER COOLER):

معمولا استفاده از کولر آبی در شهرهایی با هوای گرم و خشک توصیه می‌گردد. از کولرهای آبی برای مناطق خشک و معتدل استفاده می‌شود. از اصلی ترین دلایل استفاده از کولرهای آبی می‌توان به مواردی چون قیمت مناسب تر، مصرف برق پایین تر، نصب و راه اندازی آسان تر، هزینه جزئی بهره برداری و تعمیرات احتمالی آن اشاره نمود.

در گروه کولرهای آبی سایت مرجع و فروشگاهی آرین پادرا صنعت می‌توانید انواع کولر آبی از جمله کولر آبی سلولزی، کولر آبی معمولی، کولر آبی پرتابل را در برندهای معتبری چون انرژی، آبسال، برفاب، سپهر الکتریک، کاوه کویر و… را بررسی و به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمائید.

روفتاپ پکیج  (ROOFTOP PACKAGE):

به طور کلی روفتاپ پکیج‌ها جهت ایجاد گرمایش و سرمایش و عموما در پروژه‌های تجاری و صنعتی و سالن‌های اجتماعات، سالن‌های ورزشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

روفتاپ پکیج در واقع از یک چیلر هوایی همراه با هواساز تشکیل گردیده است که دارای کویل سرمایش DX و مستقیما گاز مبرد در آن جریان دارد.

روفتاپ پکیج بعنوان یک واحد مستقل در پشت بام ساختمان نصب می‌شود و در مکان‌هایی که دارای فضاهایی با متراژ و حجم بالا می‌باشند و به دمای یکسان نیاز دارند، قابل استفاده می‌باشند. در گروه روفتاپ پکیج سایت مرجع و فروشگاهی آرین پادرا صنعت می‌توانید روفتاپ پکیج‌های ساخت شرکت احسان افروز را نیز بررسی نمائید به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمایید.

فن سانتریفیوژ و آکسیال (AXIAL & CENTRIFUGE FAN):

به طور کلی فن سانتریفیوژ و آکسیال جهت تخلیه هوا، سیرکولاسیون هوا و هوارسانی در پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، کارگاه‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، مرغداری‌ها، گلخانه‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ساختمان‌های مسکونی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گروه فن سانتریفیوژ و آکسیال سایت مرجع و فروشگاهی آرین پادرا صنعت می‌توانید انواع مختلفی از فن سانتریفیوژ و آکسیال را  در برندهای معتبری همچون فن‌های سانتریفیوژ و آکسیال زیلابگ، آرین پادرا صنعت و مکش و دهش بررسی و به صورت فروش سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمایید.

کانال و دریچه هوا (CHANNEL AND AIR HATCH):

به طور کلی کانال هوا به منظور هدایت هوای انواع دستگاه های تهویه مطبوع مانند هواسازها، ایرواشرها، زنت‌ها، فن کوئل‌های کانالی، اسپیلت‌های کانالی، کولرهای آبی و هواکش‌های سانتریفیوژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از ورقه‌های فلزی و گالوانیزه برای ساخت کانال هوا استفاده می‌شود که جهت برخورداری کانال از استحکام کافی،توجه به مواردی از قبیل ابعاد،کاربری و شرایط نصب و بهره برداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دریچه‌های هوا نیز در انتهای هر کانال هوا نصب میگردد و از نظر ظاهری و کاربری دارای انواع بسیاری است. در گروه کانال و دریچه هوا سایت مرجع و فروشگاهی آرین پادرا صنعت می‌توانید مدل‌هایی از دریچه‌های هوا برند شاهرخی که بیشترین کاربرد را در این زمینه دارا می‌باشند را بررسی و به صورت خرید سازمانی با فاکتور رسمی خرید نمایید.

تصفیه کننده های هوا

دستگاه تصفیه هوای خانگی علاوه بر جذب و از بین بردن ذرات معلق و آلودگی هوا مانند باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و گرده گیاهان با از بین بردن بوهای نامطبوع و بوی سیگار در محیط‌های بسته در تصفیه هوا کاملا مؤثر بوده و هوای پاک، سالم و مفرّح را به مصرف کنندگان عرضه می‌دارد.

امروزه با توجه به انواع آلودگی‌ها در هوای شهرهای بزرگ، استفاده از دستگاه تصفیه هوا در کلیه منازل و ادارات یکی از ضروری ترین ملزومات زندگی شهری گردیده و علاوه بر آن اکیدا توصیه می‌نماییم که استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا همراه با نصب و استفاده از پنجره‌های دوجداره و UPVC که از ورود دوده و ذرات معلق هوای شهرهای آلوده به داخل جلوگیری می‌نماید، انجام گردد.

شما عزیزان می‌توانید ضمن مطالعه مطالب بسیار مفیدی در خصوص مکانیسم عملکرد انواع دستگاه تصفیه کننده هوا از مزایای وجود دستگاه تصفیه هوا در منزل و محیط زندگی آگاهی یابید و انواع دستگاه تصفیه هوا با تکنولوژی‌های مختلف، برندهای معتبر و مناسب با هر بودجه مالی را بررسی کنید و در صورت نیاز سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمائید، محصول مورد نظر خود را بصورت ارسال رایگان و تحویل سریع درب منزل، تحویل بگیرید.

هود و هواکش آشپزخانه (HOOD AND KITCHEN FAUCETS):

هود و هواکش آشپزخانه یکی از کوچکترین اجزاء در تجهیزات تهویه مطبوع بشمار می‌روند اما نصب چنین تجهیزاتی در آشپزخانه بسیار کلیدی بشمار می‌رود زیرا وظیفه کشيدن بو، دود و بخاري که در هنگام آشپزي ایجاد می‌شود را به عهده دارد.به عبارت دیگر، هود آشپزخانه بوی غذا، دود، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل میراند وسبب بهبود کیفیت هوا و ثابت نگه داشتن میزان رطوبت هوای داخل منزل می‌گردد.

در صورتي که هود يا دستگاه هواکش در آشپزخانه نصب نباشد، بالا رفتن رطوبت و چربی در هوا، شرايط را براي رشد ميکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم کرده و سلامت اعضاي خانواده را به خطر مي‌اندازد و از آنجایی که در تعریف تهویه مطبوع به آن پرداختیم، یکی از وظایف و کاربردهای سیستم‌های تهویه مطبوع از بین بردن آلودگی و کنترل میزان رطوبت در هوا می‌باشد، بنابراین تجهیزاتی مانند هود و هواکش آشپزخانه جزء تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع بشمار می‌رود.

 

نیاز به مشاوره دارید؟
تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: