منوی دسته بندی

تهویه مطبوع ویرپول – دستگاه هایی که به طور موثر دلایل تعریق را از بین می برند

[ad_1]

تهویه مطبوع دستگاهی است که در درجه اول درجه حرارت پایینی را به منظور افزایش سطح راحتی فراهم می کند. این خط را می توان به عنوان واضح ترین توصیف از هدف یک تهویه مطبوع نامید.

با این حال، تحولات مدرن بسیاری وجود داشته است که در طول زمان اتفاق افتاده است و بیشتر آنها برای بهتر شدن بوده اند. بنابراین میزان رضایت مشتریان حاصل از استفاده از این دستگاه ها نیز بهبود قابل توجهی داشته است.

شرکت‌های زیادی در این دنیا وجود داشته‌اند که در زمینه ساخت تهویه مطبوع فوق‌العاده شگفت‌انگیز بوده‌اند. با این حال، تنها تعداد کمی از افراد منتخب آن تفاوت بسیار مهم را بین بخشی از بهترین ها و بودن بخشی از موارد معمولی ایجاد کرده اند.

یکی از این شرکت ها Whirlpool است و مطمئناً کولر گازی Whirlpool تأثیر زیادی در بازار داشته است. این دستگاه‌ها مطمئناً در بازار کولر گازی بزرگ شده‌اند و بنابراین، به وضوح به چیزی جز «گاوهای نقدی» برای شرکت تبدیل نشده‌اند.

این شرکت هم در زمینه تولید کولر گازی پنجره ای و هم کولر گازی اسپلیت فعالیت دارد. برخی از محصولاتی که در دسته AC های پنجره قرار می گیرند به شرح زیر است:

1. WAWR09G20

2. WAWR12G20

3. WAWR18G10

4. WAWR18G20

در حالی که برخی از محصولاتی که در رده کولر گازی اسپلیت قرار می گیرند به شرح زیر است:

1. WASR12K30

2. WASR18B28D0

3. WASR12K20

4. WASR09K20

کیفیت برتر محصولات تهویه مطبوع ویرپول زمانی قابل درک است که به ویژگی هایی که در هر یک از این AC ها وجود دارد نگاهی بیندازید. از این رو، پاراگراف های زیر ویژگی هایی را که در WAWR09G20 و WASRI12K30 وجود دارد، شرح می دهند.

WAWR09G20 یک دستگاه تهویه مطبوع با ظرفیت 0.8 تن است و دارای بسیاری از فناوری ها و ویژگی های پیشرفته است. یکی از شگفتی های تکنولوژی که در این دستگاه وجود دارد، سیستم خنک کننده MPFI حس ششم است. این فناوری این تهویه مطبوع خاص را قادر می‌سازد تا با مصرف انرژی کم کار کند و در عین حال سطح خنک‌کننده‌ای را افزایش دهد.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ای که در این کولر گازی وجود دارد، مبدل حرارتی گسترده طیف است. این مبدل‌ها سطح را افزایش می‌دهند تا به طور موثر سطح توزیع هوا را افزایش دهند. این منجر به بهبود قابل توجهی در خنک کننده ای می شود که توسط این دستگاه داده می شود.

یکی دیگر از اعضای فوق العاده مجموعه چشمگیر تهویه مطبوع گردابی که امروزه در بازار وجود دارد، WASR12K30 است.

این دستگاه شاید چیزی جز بهترین در بخش تولید کولر گازی اسپلیت نباشد و دلیل آن توانایی آن در ارائه سطح فوق العاده خنک کننده به واسطه فناوری هایی مانند:

1. سیستم جریان هوا حس 6

2. خواب حس ششم

3. 6th Sense Quick Cool

4. سیستم خنک کننده MPFI Sense 6

جدا از فناوری هایی که در لیست بالا ذکر شده است، این AC تقسیم شده توسط گرداب دارای فناوری های دیگری مانند ترموستات ضد انجماد نیز می باشد که از تشکیل یخ در اواپراتور جلوگیری می کند. تشکیل یخ در این قسمت AC برای سلامت کمپرسور که مهمترین بخش هر AC است کاملاً مضر است.

مطمئناً Whirlpool اقدام به استفاده از پلت فرم خرید آنلاین در هند به شیوه ای کاملاً مؤثر کرده است و این را می توان با نگاهی به تعداد AC های Whirlpool که امروزه فروخته می شود مشاهده کرد. این شرکت مطمئناً در شبه قاره هند حضوری برجسته دارد.

[ad_2]

Source by Shefali Roy

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

شیما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *