منوی دسته بندی

بازرسی خانه قبل از فهرست – 7 مثال تکان دهنده نشان می دهد که چرا فروشندگان خانه به یکی نیاز دارند

[ad_1]

در طول 10 سال گذشته فروشندگان خانه آن را ساخته بودند. نیازی به بازرسی نیست. اگر بازرس خریدار مشکلی پیدا کند، خریدار دیگری می آید. اما این تغییر کرده است. اکنون بسیار دشوار است که خریداران را در امان نگه دارید و در صورت مشاهده مشکل در حین بازرسی، از دست دادن آنها بسیار آسان است. در اینجا داستان‌های واقعی درباره مسائلی وجود دارد که باعث بروز بلایایی از ضررهای پولی بزرگ برای فروشندگان گرفته تا لغو کامل سپرده‌گذاری شده است. وقت آن رسیده است که فروشندگان به ارزش خدمات “خانه دارای پیش مالکیت تایید شده” که اکنون در دسترس است، پی ببرند. یک بازرسی خانه 300 تا 500 دلاری همراه با ضمانت خانه می تواند 1000 دلار از فروشنده صرفه جویی کند، خریدار را راضی تر کند و به فروش سریعتر خانه کمک کند.

1. فهرست می گوید “تهویه مطبوع” اما خانه اینطور نیست.

در بازرسی، خریدار از بازرس در مورد تهویه مطبوع سوال کرد. بازرس متوجه شد که تهویه مطبوع نصب نشده است. نماینده فهرست، وقتی از او پرسیده شد که چرا در فهرست ذکر شده است که تهویه مطبوع وجود دارد، پاسخ داد که فروشنده گفت وجود دارد. تهویه مطبوع برای خریدار که از خانه کار می کند مهم بود. خریدار تلاش کرد تا برای تسویه حساب منصفانه از فروشنده برای اضافه کردن هوا مذاکره کند، اما مذاکره شکست خورد و فروش از بین رفت.

2. خانه دارای نقص ساختمانی جدی است.

بسیاری از خانه‌ها در حال حاضر توسط سازندگان به صورت دو بر یک یا بیشتر ساخته می‌شوند. بازرس خانه دید که بالکن بالای ورودی کج شده است. وقتی اندازه گیری شد، شیبی به سمت شرق بیش از 2 اینچ در 4 فوت نشان داد. اما هیچ نشانه ای از ناراحتی در گچ بری های اطراف بالکن وجود نداشت. بازرسی از خانه عقب یکسان نشان داد که همان بالکن کاملاً مستقیم بود. نتیجه این بود که سازنده اجازه داده بود بالکن را با وجود اینکه شیب داشت تمام شود. خریدار با بیان این که “نگران بودم که ممکن است نقص های ساختمانی دیگری وجود داشته باشد که چندان واضح نباشد” ترک گفت.

3. سینک حمام دارای نشت آب کوچک در بالای کاشی است که باعث آسیب جدی به آب می شود.

برخی از نقص ها تقریباً غیرقابل شناسایی هستند. در این مورد، کاشی تیره روی پیشخوان و کابینت نسبتاً پر شده، آسیب آب قابل توجهی را پنهان می کرد. آب کافی وجود داشت که باعث شد پایه چوبی فشرده کابینت منبسط شود، کاغذ قفسه تغییر رنگ دهد و مقداری کپک روی کاغذ شروع به رشد کند. اما هیچ نشتی در لوله کشی وجود نداشت. با بررسی بیشتر، توسط بازرس مشخص شد که وقتی آب روی کاشی پشت شیر ​​آب پاشیده شد، از شکاف های کوچکی در دوغاب کاشی عبور کرد و به پشت پایه کابینت چکید. دلیلی وجود داشت که انتظار داشت رطوبت و کپک بیشتری در زیر پایه کابینت وجود داشته باشد که قابل بررسی نباشد. این یافته، همراه با سایر مسائل نگران‌کننده، باعث انصراف خریدار شد.

4. خانه آسیب های زلزله را پنهان کرده است.

یک کاندو از خیابان عالی به نظر می رسید. فضای داخلی در وضعیت زیبایی بود. اما بازرسی لوله کشی زیر سینک یک واقعیت نگران کننده را فاش کرد. زهکش لوله گالوانیزه که از پایین گاراژ زیرزمینی 3 طبقه پایین بالا می رفت، به نظر می رسید که بالا آمده و دیواره خشک بالای آن را شکسته است. بازرس با مشکوک بودن به غیرممکن بودن این کار، یادآور شد که این ساختمان در اثر زلزله قوی مجاور آسیب دیده است. با نگاه دقیق‌تر مشخص شد که در طی آن زمین‌لرزه، کف زمین 1 تا 2 اینچ ریزش کرده و بهبود نیافته است و سقف همراه با دیوارهای داخلی ریزش کرده است. فقط دیوارهای باربر محیطی به صورت ساخته شده باقی مانده است. نتیجه این بود که دیوار خشک پاره شده دیواری بود که روی لوله جامد افتاده بود. خسارت آنقدر زیاد بود که خریدار آن را رها کرد.

5. لیست دیگری بدون تهویه مطبوع.

این تبدیل کاندو و ملک بسیار خوبی بود. اما مجدداً در لیست گفته شده است که A/C وجود ندارد. خریدار، در این مورد، آنقدر مشتاق معامله نبود و از آن به عنوان بهانه ای برای انصراف استفاده کرد.

6. فروشنده خانه Hillside 1930 200000 دلار ضرر می کند.

این خانه بر روی یک تپه است و چندین دیوار حائل و پایه های چند لایه وجود داشت که نیاز به تعمیر داشتند. شکی نیست که اگر فروشنده یک بازرسی اولیه را انجام می داد، می توانست با صرف زمان بیشتر، مشکلات مربوط به فونداسیون را با هزینه بسیار کمتر برطرف کرد. اما کار با عجله انجام شد زیرا خانه در امان بود و هزینه آن بسیار بیشتر از حد ضروری بود.

7. بسیاری از مسائل جزئی، اولین خریدار را خاموش می کند.

خریدار، بانوی جوانی که به دنبال خانه اول خود بود، به خاطر مسائلی که به صورت جداگانه آنقدر گران نبودند، به تعویق افتادند، اما آنها فهرست طولانی از مشکلاتی را که او نمی توانست با آنها کنار بیاید، جمع آوری کرد. اگر فروشنده یک بازرسی اولیه انجام می داد و فقط کمی کار می کرد، این سپر بسته می شد.

توجه: حق نسخه‌برداری این مقاله متعلق به نویسنده است، اما فروشندگان، خریداران، نمایندگان و سایر بازرسان خانه تشویق می‌شوند تا زمانی که نام نویسنده و وب‌سایت نویسنده همراه آن است، از این مقاله کپی و استفاده کنند.

[ad_2]

Source by Kurt Shafer

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

شیما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *