منوی دسته بندی

پمپ های حرارتی

[ad_1]

راحتی چیزی است که خانه را تبدیل به خانه می کند. آسایش بزرگترین نکته در همه خانه ها است. بنابراین، نگه داشتن خانه در دمای مطلوب، سطح راحتی شما را بهبود می بخشد. سیستم های پمپ حرارتی یک راه عالی برای صرفه جویی در انرژی، پول هستند و راحتی بیشتری را برای خانه شما تضمین می کنند.

پمپ های حرارتی سیستم های تهویه مطبوع هستند که خانه شما را گرم و خنک می کنند که به سیستم های HVAC نیز گفته می شود. سیستم های تهویه مطبوع از انرژی الکتریکی برای انتقال گرمای موجود استفاده می کنند. باور کنید یا نه در هوای سرد هنوز آثاری از گرما وجود دارد. یک پمپ حرارتی گرمای هوای سرد را گرفته و به خانه شما پمپاژ می کند. در گرمای تابستان یک سیستم تهویه مطبوع به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع معمولی عمل می کند و گرما را از خانه شما می گیرد و آن را به بیرون فشار می دهد و هوای سرد را به داخل می دمد.

نصب یک سیستم گرمایش ممکن است پرهزینه باشد، اما پس از نصب، سیستم HVAC جدید شما فقط در انرژی و هزینه شما صرفه جویی می کند. پمپ های حرارتی با همان مقدار انرژی که یک سیستم تهویه مطبوع ارزان تر و معمولی فراهم می کند، دو برابر گرما تولید می کند. مقایسه هزینه ها راهی عالی برای راحت کردن خیال شما هنگام خرید است. بنابراین، ما نموداری را در زیر فهرست کرده ایم که به شما امکان می دهد پس انداز را ببینید.

تیفانی ویسنون با تامین کننده تهویه مطبوع، پمپ حرارتی و تهویه هوا، ACSystemsnow.com کار می کند. ACSystemsnow.com در فروش تهویه مطبوع، پمپ های حرارتی، تهویه مطبوع، و ترموستات های الکترونیکی به طور مستقیم به صاحبان خانه تخصص دارد. بیشتر بدانید در http://www.acsystemsnow.com.

[ad_2]

Source by Tiffany Visnon

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

شیما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *