منوی دسته بندی

موبایل اپلیکیشن های تهویه مطبوع

استفاده از تکنولوژی در دنیای امروز بسیار فراگیر شده است. با استفاده از تکنولوژی می توان بسیاری از خطاهای انسانی را کاهش داد و همینطور سطح اطلاعات را به میزان بسیار زیادی افزایش داد. همانطور که شبکه های اجتماعی باعث شده اند سطح اطلاعات عمومی، سیاسی و اقتصادی مردم ارتقاع پیدا کند در حوزه های تخصصی به مانند تهویه مطبوع و سیستم های تاسیسات ساختمانی نیز اپلیکشن هایی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد که بسیار مورد توجه اهالی صنعت تاسیسات قرار گرفته و باعث کاهش مشکلات و استفاده بهینه از سیستم های تاسیساتی گردیده است.

در زیر نگاهی می اندازیم به برخی اپلیکشن های کاربردی :

TEST & BALANCE / COMMISSIONING

این برنامه شامل برخی از رایج ترین محاسبات است که توسط افراد حرفه ای مشغول در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع استفاده می شود. این محاسبات شامل محاسبات  سرمایش بر پایه MBH ، محاسبات گرمایش بر پایه MBH و همین طور محاسبات آب بر پایه MBH می باشد. کاربران همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی محاسبه “شفت ” بر اساس سطح موتور، درجه فن و همچنین ارزیابی میزان گرمای تولید شده توسط مجرای اکتیو را خواهند داشت. این اپلیکشن همچنین شامل اندازی گیری دمای گرما ، سرما و حتی گرمای تولید شده از لامپ ها را دارد.

iTunes / Google Play


HVAC ANSWER GUIDES

پاسخگوی سوالات تهویه مطبوع : این برنامه فقط برای گوشی های اندروید قابل دسترسی می باشد. این اپلیکشن شامل برخی موضواعی می باشد که طی 20 سال جمع آوری شده و در قالب اپلیکشن تاسیسات در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.  برخی از موضوعات موجود عبارت اند از : کمپرسور های قابل اشتعال ، اطلاعات امنیتی سیستم های تهویه مطبوع ، مشکلات کوره نفت ،  محاسبات سیستم های گرمایشی سنگین و سرمایشی سنگین . هرچند که این برنامه جامع و کامل نیست اما این اپلیکشن برای کسانی که در حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع به تازگی کار خود را شروع کرده اند بسیار کاربردی می باشد.

HVAC ANSWER GUIDES



HVAC PROFESSIONAL

تهویه مطبوع حرفه ای : فرمول ساز حرفه ای HVAC شامل 200 فرمول، 18 نمودار و مکانیک بین المللی است . محاسبات دودکش گرفته تا محاسبات میزان سرمایش و گرمایش محیط همگی در این اپلیکشن موجود می باشد. این اپلیکشن قابل تنظیمات شخصی می باشد و شما می توانید فرمول هایی که بیشتر استفاده می کنید رو انتخاب کرده و در دسترس خود قرار دهید. از همه مهمتر این اپلیکشن همواره با فرمول های جدید صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع به روز رسانی می شود.

Website / iTunes


ESC MOBILE TECH

یک اپلیکشن و برنامه بسیار کاربردی و عالی برای سرویس کاران و فروشندگان. به وسیله این اپلیکشن شما می توانید برنامه ریزی ، نقل قول ، و فاکتور به صورت مستقیم را صادر کنید. این نرم افزاری تاسیساتی به شما این امکان را میدهد مشتریان خود را اضافه و ویرایش کنید، در زمان های مقرر با آنها تماس بگیرید و سابقه سرویس دستگاه آنها را مشاهده نمایید.به غیر از همه اینها تمامی پرداخت های آنها نیز ثبت می گردد.

Website / iTunes / Google Play



HVAC BUDDY

در زمانی که شما به دنبال یک برنامه تمام عیار و همه کاره می گردین HVAC Buddy یکی از آن بهترین ها است. این اپلیکشن چندین جایزه را به خود اختصاص داده است منجمله رده دوم برای قرارداد ها در طرف سایت : ContractingBusiness.co . این اپلیکشن دارای 73 ماشین حساب مختلف برای محاسبات جریان هوا ، جداول گرمایش و سرمایش سیستم های تاسیساتی و تهویه مطبوع می باشد. علاوه بر این ها درجه حرارت را در زمان لحظه ای در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله دریافت اطلاعات فوری اثربخشی سیستم خود را بالا ببرید.

iTunes Google Play

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مرضیه ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *