منوی دسته بندی

پنکه سقفی هوشمند

به نقل از تاسیسات دات کام :شرکت بیگ آس آمریکا اعتقاد دارد که پنکه‌های سقفی باید به فکر راه چاره‌ای برای خود باشند. بر طبق شواهد در سال ۲۰۱۲ شرکت ” هایکو ” پنکه سقفی تولید کرد که دارای نمایشگر میزان حرکت، دمای محیط و میزان رطوبت در زمان کارکردن پنکه بود. حالا شرکت ” بیگ آس ” طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ” هایکو ” با استفاده از فنّاوری ” حس کننده ” SenseMe در کنار ترموستات پیشرفته نست (Nest) کار خواهد کرد. بدین ترتیب خانه‌هایی که متصل به اینترنت خواهند بود همیشه خنک می‌مانند.

به گفته‌ی ” الکس رید “، مدیر بازاریابی شرکت “بیگ آس “: من همیشه به شوخی میگم که من این کار را سال‌هاست که انجام می‌دهم. اما واقعیت این است که فقط  درجه ترموستات من را بالا می‌برد و پس‌ازآن سرعت فن را و این آزاردهنده است. این کار بسیار دشواری است که بتوانید با مارکر هوشمند کار کنید. قصد ما این است که همان‌طور که وارد فضا می‌شوید همان‌طور نیز این احساس را در خانه داشته باشید و این دقیقاً کارآمدی است تا جایی که امکان پذیر باشد.
در این مکالمات آقای ” مکس رید ” اعتقاد دارد شما همیشه باید هوای مطبوع داشته باشید بدون اینکه باد فن شما را آزار دهد و به شما همیشه حس خوب را منتقل کند.

همکاری “نست ” و ” بیگ آس ” فقط انتقال داده‌ها به یکدیگر نیست بلکه این‌یک همکاری بزرگ است که از تابستان گذشته توسط گروهی از تولیدکنندگان محصولات خانگی توسط گوگل راه‌اندازی شده است که درحال‌توسعه یک شبکه مبتنی بر IP مبتنی بر IP می‌باشد که از طرق سیستم‌های تحت وب قادر برقراری ارتباط باشند.

فن‌های این شرکت ساخته‌شده از بامبو که از ۵ لایه فشرده‌شده استفاده‌شده و کامپوزیت‌های شیشه‌ای ساخته‌شده و رنگ آنها همانند رنگ‌های اتومبیل بسیار شکیل و زیبا می‌باشند. مصرف این پنکه های برای داخل و خارج خانه طراحی‌شده است.  این پنکه‌های علاوه برساخت بسیار سبک و مستحکم مجهز به سنسورهای یکپارچه و سازگار شرکت ” Nest ” است که توسط گوشی‌های هوشمند قابل‌کنترل می‌باشد.  علاوه بر داشتن یک چراغ پر نور و کم مصرف از طریق اپلیکشن شما قادر خواهید بود میزان سرعت فن ، درجه هوا و میزان رطوبات را جداگانه کنترل کنید و یا اینکه بسته به دمای درخواستی کنترل را دست خود دستگاه بسپارید.

آقای الکس رید می گوید : اکنون که می توانیم سنسور ها و رادیو ها را همه جا قرار دهیم ، عجله ی طلایی وجود دارد تا فرصت را از دست ندهیم. به گفته ی او شکست یا موفقیت اینترنت بسته به افراد دارد که می توانند از آنها برای آسایش و راحتی خود استفاده کنند و یا اینکه از آن استفاده های بیهوده ببرند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مرضیه ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *