منوی دسته بندی

خانه هوشمند، سیستم های مدیریت ساختمان برای کاربردهای مسکونی

امروزه، با استفاده گسترده از فن آوری های دیجیتال تغییر عمیقی در چگونگی ارتباط ما با دیگران به وجود آمده است. در حال حاضر حتی می توانیم کارهایی مثل خرید محصولات و خدمات فروشگاه ها، دریافت اخبار، مدیریت امور مالی، اخبار، انجام کسب و کار، مدیریت منابع، پیدا کردن سرگرمی و بسیاری از کارهای دیگر را در خانه خود انجام دهیم.

انجام این فعالیت ها در خانه ها به سرعت در حال گسترش است. با تغییر درک ما از بانک ها، مغازه ها، دانشگاه ها، جوامع و شهرها در پاسخ به فن آوری های جدید، سیستم های مدیریت ساختمان ها اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند.

در خانه هایی که امروز وجود دارند، این خواسته را به میزان مورد انتظار برآورده نمی شوند و استفاده از بسیاری از فرصت های جدید ایجاد شده توسط تغییرات اجتماعی و فن آوری ممکن نیست.

تا همین اواخر، اکثر خانه ها دارای مدارهای اصلی الکتریکی مختلف، چند خط تلفن و چند کابل تلویزیون سیمی بوده اند. اما دوره و زمانه عوض شده است. پیمانکاران برق و سیستم های امنیتی به طور معمول برای طیف گسترده ای از خانه های هوشمند کابل های شبکه با ولتاژ پایین نصب می کنند.

خدمات و تجهیزات استفاده از این شبکه عبارتند از: امنیت، سینمای خانگی و سرگرمی، تلفن و آیفون، کامپیوتر و شبکه اینترنت، دوربین های مدار بسته، سنسورهای مسیر خودرو، ترموستات هوشمند، پرده پنجره اتوماتیک، سیستم های ورود و سیستم های آبیاری.

کنترل از راه دور

چند سال پیش این مفاهیم در ذهن مردم مربوط به اینده و خیالی بود. اما در حال حاضر سیستم های مدیریت ساختمان برای کاربردهای مسکونی به واقعیت پیوسته اند. یکپارچه سازی سیستم ها در خانه هوشمند، اجازه می دهد تا سیستم های مختلف از طریق سیستم کنترل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بدین وسیله امکان انجام تنظیمات مختلف تنها با یک دکمه و کنترل سیستم های خانه های با صدا، در حالات از پیش برنامه ریزی شده ممکن گردد.

هوشمند

توسعه سیستم های خانه هوشمند در مورد چگونگی ارتباط فن آوری ها، محصولات و خدمات موجود در یک ساختمان تمرکز می کنند. امکانات و خدمات قابل ارائه از این طریق بسیار متنوع هستند و هر روزه در حال توسعه و ارائه در بازار می باشند.

شرکت آرین پادرا صنعت ارائه دهنده خدمات هوشمند سازی آماده ارائه خدمات از مرحله مشاوره تا اجرا به شما مشتریان گرامی می باشد. جهت درخواست مشاوره اینجا را کلیک نمایید.

منبع: فروشگاه بهتام

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مرضیه ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *